Het aftellen begint - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Fiona Scheen - WaarBenJij.nu Het aftellen begint - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Fiona Scheen - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint

Blijf op de hoogte en volg Fiona

03 Januari 2014 | Nederland, Boskoop

Hoi Hoi,

Het aftellen is begonnen. Nog 9 dagen voordat ik met twee andere meiden naar Suriname zal vertrekken. Ik zal daar van 13 januari tot en met 13 mei 2014 blijven. Wij gaan daar 3 a 4 dagen in de week les geven op een basisschool. Welke klas ik krijg? Dat is nog de vraag. Op verzoek van een aantal dan toch een waarbenjij.nu aangemaakt waar ik zo af en toe een berichtje zal plaatsen. Nu nog even lekker in Nederland genieten en op 13 januari om 11.30 de lucht in. Op naar een nieuw avontuur!

  • 03 Januari 2014 - 19:40

    Mama:

    Ha Fiona, wij zijn natuurlijk jouw grootste fan en we zullen je op de voet volgen. In april letterlijk!
    Succes met de voorbereidingen en het aftellen en ondertussen genieten we nog even van jou bij ons in de buurt. Knuffel van ons

  • 03 Januari 2014 - 23:02

    Kim:

    Hey Fiona,

    Heel veel plezier in Suriname. Geniet van elk moment en zeker van het heerlijke weer!

    Groetjes kim

  • 04 Januari 2014 - 14:54

    Maarten Van Putten:

    Lekker eten bij Zus&Zo, uitgaan bij Zsa Zsa Su, zwemmen bij zwembad ZIN, Holi Phagwa vieren op het onafhankelijkheidsplein en zeker een bezoekje brengen aan Galibi en het Brokopondomeer!

    En onthoud: 'Nederlanders hebben het horloge, Surinamers hebben de tijd!'


  • 06 Januari 2014 - 11:34

    Fiona Scheen:

    Dankje Kim!! Leuk mams dat jullie me op de voet volgen ;-) En in april komen jullie even kijkje nemen!! Bedankt voor de tips Maarten! Ik zal ze uit proberen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Fiona

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 8034

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 13 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: